Fortsätter kämpa med mitt nya liv!

Min goda frukost idag. Javisst-bröd med ost och Emilskinka, A-fil med persika i och ett glas Bravo-apelsinjuice.



Förresten!
Tänkte berätta att mitt nya liv som innebär träning och onyttighets-förbud, går alldeles utmärkt! Jag har inte ätit något onyttigt, bortsett från lite grädde till jordgubbarna på midsommar, på TIO dagar. Jag förstår inte själv hur jag kan ha klarat det så bra. Träningen har gått sådär, den hamnade lite i skymundan efter midsommar, men jag tog igen det igår med ett medelpass och imorgon blir det jogging innan skolan!
Jag kan säga så här långt att jag minskat ca 2-3 cm om magen, och det syns. Jag kämpar vidare, har trotsallt 15 dagar kvar innan jag är i mål och då ska jag fira med lite GODIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0