Orklös

Jag orkar inte uppdatera så värst mycket just nu. Denna halsflussen tar musten ur mig. Jag kan endast dricka, inte äta, så jag har knappt någon energi. Jag sover och sover och sover så bloggandet kommer tillbaka när min ork är tillbaka!
Kan berätta att jag och K firade 1 år tillsammans igår och åkte till akvariet i Danmark, som var en besvikelse. Men jag har fått en del bilder på fina fiskar därifrån som jag lägger upp inom de närmsta dagarna. Ska ta tag i att uppdatera de inlägg med bilder som jag lovat.

Nu ska jag leta lite film som jag och K ska kolla på ikväll och sen ska vi till Maxi och handla fullkornsvälling till mig så att jag får någon näring.

Bilder från min och K's 1-års dag



En riktigt stor krabba som endast var en bebis här. Den kan bli upp till två meter bred,
från klo till klo.


En stor havssköldpadda som var ca. 70-80 cm lång.

K pillar på krabbor och andra små djur.


Kommer inte ihåg vad dessa fiskarna heter.. Men stora var de iallafall.

På akvariet i Klampenborg, i Danmark firade vi vår 1-års dag tillsammans, och gick senare på kvällen på bio för att se den nya Twilight filmen "Eclipse".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0