14/2-2010 söndag

Dagen började med frukost kl 9.00 och vid 10-tiden åkte vi till en amerikansk/
protestantisk kyrka och var med på en gudstjänst. Topp 10 tråkigaste jag gjort i mitt liv.
Dom sjöng mycket och det var kul, men bönerna var så sjukt sega.
Sedan stod en biskop eller något sånt och pratade om ”Mzungos” som betyder ”viting”.
Att vi är orsaken till världens höga brottslighet osv. Efter gudstjänsten var det bara slappedag.

Jag, Björn, Niklas och Clara har pratat sex och jag berättade om diverse saker
om mitt och Kevins sexliv och det snacket hörde Marcus och han bara skrattade åt mig.
Lagom pinsamt!

Jag, Clara och Sara satt och pratade med Marcus och David om sprit och
könssjukdomar osv. Asnajs!

Jag fick beröm av David, Marcus och Cecilia idag igen att jag gjort den största
resan av oss alla i gruppen. Att jag utvecklats såå mycket. Blir så glad när jag får höra det =)

Imorgon ska vi upp 04.50 för att åka 12 timmar tillbaka till Kampala. Natti!



Kyrkan som vi var på gudstjänst i.



Toaletten på Golden Monkey, tro det eller ej men jag saknar den!



Duschgolvet på Golden Monkey, mindre saknat faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0