Beslutsångest och underbart väder

Nu sitter jag och försöker skriva inlämningen i Wicca... Jag har väldigt många tankar och åsikter men man ska hela tiden se en röd tråd mellan mina tankar och Wicca och det är inte det lättaste.

Förövrigt så tänkte jag att jag skulle träna skivstång kl 18.30 ikväll men vädret lockar mig inte ner till Friskis kan jag ju säga.. Jag får se om jag tar mig ner dit ändå eller om jag försöker ta en promenad i rask takt istället.
Men innerst inne vill jag träna skivstång, det ger mig mer än en promenad, men attans att det skulle bli så här fint väder (jag klagar inte, för jag älskar det) för då känner man inte för att träna inomhus..

Mina Converse från Brandos har kommit nu! Ska be K snällt att vi ska hämta ut de idag. Inte för att jag ska använda de förrän på studentdagen, men det känns bra att ha de hemma :)
Annars kan jag slå två flugor i en smäll och ta en promenad till uthämtningsstället! Vi får väl se, denna eviga beslutsångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0