Drar en lättnadens suck

Efter flera veckors letande av ett par helvita converse insåg jag att jag kan ge upp den drömmen!
Jag bestämde mig för att jag skulle ha ett par vanliga vita och har letat överallt i affärer och på internet men de fanns inte i min storlek någonstans.
De sa på de flesta ställen att de mindre storlekarna skulle komma  in i augusti (!!!), och jag behöver mina till studenten. Så jag har känt mig en aningen stressad över detta I-landsproblem..
Av en slump bestämde jag mig för att gå in på BRANDOS och checka läget en gång till.
Och här hittade jag ÄNTLIGEN dessa skor!
Så nu är de hemklickade och hoppas att allt går som det ska för jag har redan betalt skorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0