Mys med Emelie

Idag sov jag ut riktigt rejält! Somnade runt 01 igår och vaknade 13.00 idag så jag är riktigt utvilad, men är skittrött nu igen. Nog om det.

I eftermiddags kom Emelie till mig och vi började med att skura våra balkongstolar som varit dränkta i julknäck och julkola som jag och K la ut på kylning i julas, men glömde ta in. Så det har runnit ut knäck och kola över hela stolarna så de har inte varit användbara om man inte vill att det ska se ut som att man bajsat på sig efter man suttit i dom. Så jag och Emelie tog tag i eländet och skurade stolarna för att sedan kunna sitta och njuta ute i solen.

Nu ikväll har det varit underbart väder så vi bestämde oss för att gå ut och gå en runda, vi var ute i ca 2 timmar och gick ner i stan, längs Norra hamnen, Gröningen och Fria bad, även lite inne i stan. Supermysigt! Och verkligen lika skönt som en sommarkväll, dock lite kallare.
Men nu har hon begett sig hem då hon ska upp och jobba imorgon. Så nu sitter jag här och läser lite bloggar och myser i min ensamhet.


Dålig bild, men här är så mörkt så kameran förljusar det och då blir bilden
suddig om man inte kan hålla kameran still. Men här sitter jag och lyssnar
på musik med tända ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0