Träning för fulla muggar

Det blev träning ändå!
Jag och Emelie gick upp till ovansalen för att köra gärnet på skivstångspasset, bara det att vi ser att det inte alls är skivstång på gång. Det visar sig att skivstången är inställd pga sjukdom så det blev ett mycket härligt cirkelfyspass. Något jag starkt rekommenderar! Jag tyckte det var en riktigt rolig träningsform.
Det kändes lite som skolgympan när man har olika stationer man går mellan och gör övningar i någon minut.

Men jag tycker bara att det är kul att köra lite blandad träning. Jag och Emelie pratade även om att testa Step1 någon dag, kan bli kul.
Imorgon blir det Lunch-medel-jympa, sen i helgen tänkte jag köra något pass också! Jag är riktigt på G nu alltså :)

Nu ska jag skriva det sista på min inlämning i religion så att ytterligare en tung sten kan lyfta från mitt bröst!

PS. Det blev ingen uthämtning av Conversen idag. Jag tar nog cykeln och trampar dit imorgon efter träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0