Inredare med säljkompetens

Dålig uppdatering, men jag har giltiga skäl. Fullproppad helg!
Högskoleprovet gick inge vidare, fick 47/122 möjliga poäng så det blev inget 2.0 här inte. Får reda på snittet om 4 veckor så då får vi se vad det blir... Jag ska göra om det nästa år, det är jag övertygad om. Även om jag inte behöver det till den utbildningen jag vill gå så vill jag ändå få ett bättre resultat!

Jag hittade min drömutbildning förra veckan. Inredare med säljkompetens, en YH-utbildning på 1,5 år i Älmhult. Jag mailade rektorn på skolan ang utbildningsstart till nästa år och hon visste ännu inte om utbildningen startar. Men hon får reda på det i januari så då ska jag höra av mig igen. Jag hoppas verkligen att den startar för det är det jag vill jobba med i framtiden! Dessutom är det en ganska bred utbildning inom branschen.

- Inredare
- Dekoratör
- Butikskommunikatör
- Inredningskonsult
- Heminredningskonsult/homestyling
- Avdelningsansvarig
- Butikschef
- Kvalificerad säljare
- Produktansvariga i tillverkande företag inominredningsområdet och fackhandel.

Det låter inte fyskam. Håll tummarna för att detta kan slå in!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ju skitkul, nu blev jag också sugen.

2010-10-28 @ 08:44:42
Postat av: E

Min kommentar undertill, Glömde fylla i namn. Puss!

2010-10-28 @ 08:45:32
URL: http://emmafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0