Godmorgon!


Idag sov jag ut rejält! Efter att förra veckan endast ha sovit ca 6 timmar per natt var jag helt slut i söndags. I helgen som gick var vi uppe tidigt både lördag och söndag och jag somnar oftast inte innan 00-00.30. Upp 6.30 dagen efter sen är inte roligt!!! Så idag sov jag ända till 11.30.

Vaknade dock med ont i halsen fortfarande, så ingen träning... Jag är fruktansvärt trött på detta nu så jag kokade vatten och hällde ner massor med ingefärabitar. Det blev starkt och gjorde lite ont i munnen att dricka. Hoppas det kan hjälpa halsontet att försvinna! Jag har bokat in mig på hot yoga imorgon, ska testa och se hur det känns. Jag mår ju bra i övrigt så sålänge det inte är högintensiv träning så borde det väl gå?

Nu ska jag strax ner till postombudet och skicka iväg en Traderavinst. Trodde inte det skulle vara så här lätt att hålla på att sälja på Tradera. Det är ju busenkelt och bra med lite extrapengar innan jul.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis:

www.alltforforaldrar.se/happilyeverafter/?p=15615



Maila mig din adress på [email protected]



Kram!

2011-12-20 @ 21:05:00
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0