När får jag komma igång???

V.8 i utmaningen

JAG BLIR KNÄPP!!!


Ska jag aldrig bli helt frisk? Vaknade igår med en ond hals och en snuva som heter duga. Halsontet är helt borta idag men snuvan består. Det innebar - ingen träning igår och idag vågar jag inte heller. Vad har hänt med mitt immunförsvar? Jag som alltid varit så frisk har det senaste halvåret åkt på förkylning efter förkylning.

Jag och Kevin tar nu lite avstånd från varandra. Han har garanterat smittat ner mig så INGA pussar förrän jag och han är av med detta elände. 10 veckors utmaning och inte en enda killerweek har jag hunnit med. Två hela veckor kvar av utmaningen och då ingår både jul och nyår i dom veckorna vilket betyder att det inte blir killerweeks där. 

Den 2 januari kickar jag igång med en killerweek! Det behövs. Jag vill så gärna träna. Men jag får nöja mig med att jag gör någon nytta varje dag - plankan och armhävningar.

PS. Hämtade Odd Molly tunikan på posten igår och det blev en besvikelse - den sitter som en korv över bröst och rygg... Visar er bilder senare idag. Shoppade även lite nya kläder på Väla igår som ni också ska få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0