Sammanfattning v.7

Jag glömde göra en sammanfattning av förra veckan igår så den kommer nu istället!

Mån: Vilodag
Tis: Styrka uk
Ons: Vilodag
Tors: Vilodag
Fre: Vilodag
Lör: Vilodag
Sön: Vilodag

TRÄNING:
Jaa.. Ingen vecka som går till träningshistorien direkt. Under underkroppspasset kände jag av halsen och fick bryta innan jag tränat klart passet. Därför tog jag resten av veckan till vila för att säkert kunna köra igång den kommande veckan! Men träningsvärk fick jag minst sagt av uk-passet så någon nytta gjorde det!

KOSTEN:
Det går skitbra med maten i veckorna. Inga eller väldigt lite kolhydrater på kvällarna och inga onyttigheter på vardagarna såklart. Det känns mer och mer naturligt att undvika kolhydraterna på kvällarna. Det tar ju lite tid att vänja bort ett invant mönster, men jag är på god väg! Men helgen var lite jobbigare. Jag som planerat en onyttighetsfri helg... Det blev helt tvärtom. Det slog slint totalt och blev både lussebullar, rocky roads, chokladkola och popcorn. Skit också. Men det är inget att gräma sig över, jag tar konsekvenserna av mitt helgfrossande och tar nya tag den kommande veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0