Savon de marseille

Köpte för ett par månader sedan den bästa tvålen jag hitills använt!

Savon de marseille med lukt av grönt te! Helt underbar tvål och värd varenda krona. Jag har tidigare hört talas om den men priset har känts på tok för högt. 135 kr kostar en pumptvål på 300 ml på Kicks. Jag som ofta har nariga händer när det är kyligt ute, älskar denna tvålen. Den känns lite oljeaktig och känns verkligen skonsam för händerna, dessutom luktar den gudomligt!

Så ett hett tips! En perfekt julklapp. Jag skulle bli superglad för en ny för vår har endast ett fåtal pump kvar innan den är slut. Det är tråkiga pengar att lägga på en tvål så då är det perfekt att få i julklappen.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Dagens pass ligger uppe för för din skull!!!!

2011-12-13 @ 22:02:31
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0