Shoppelishopp

Äntligen är både tapetseraren och golvläggaren klara i hallen! Dags för storstädning för att få bort allt byggdamm som vi har precis överallt just nu... Jag fotade kläderna jag köpte igår, tidigare idag, så här får ni se! Först får ni se Odd Mollyn jag hämtade igår som sitter som ett korvskinn över brösten, ryggen och överarmarna. 


Där ser ni hur tight den sitter. Syns dock inte lika bra på bilder som i verkligheten.

Nu har jag verkligen något att träna för! Denna tunikan SKA sitta bra. Punkt. (Ni skymtar nya tapeten i bakgrunden. Det blev superbra! Och ännu finare med det nya golvet). 

(Det är smuts på spegeln, inte på tröjan). Köpte äntligen en vit baströja! 99 spänn på H&M.

Ett grå/mullvadsfärgat (ja, jag vet inte hur man ska beskriva färgen) linne med guldglitter i, 99 kr från H&M.

Kort kavaj från H&M till nyår, 199 kr.

Hittade "lack"leggings på BikBok för endast 130 kr! Dom sitter super så nu behöver jag inte leta längre. Äntligen!

Denna kjolen köpte jag för ett par veckor sedan på New Yorker. En tight kjol med dragkedja baktill. Bara 99 kr den också. Älskar när jag lyckas hitta billiga och snygga kläder!

Jag förstår inte varför vissa bilder inte går att ladda upp! Jag använder photoscape för att bättra på nivåerna i bilderna, och vissa bilder går att ladda upp utan problem, medan andra inte alls går. Därför är vissa av bilderna orginalbilder. Någon som vet vad som kan vara fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0