Tejpad

Är hemkommen från sjukgymnasten nu och det känns extremt bra. Jag har på senare tid haft otur med att träffa bra läkare. Men denna sjukgymnasten gillade jag jättemycket och det kändes verkligen att hon tog mig på allvar. Läkaren på vårdcentralen som jag gick till för ca en månad sedan tog mig inte på allvar och skrattade (ja, skrattade) när jag berättade hur ont jag hade.
Jag är otroligt glad att detta känns bra och hon ska ringa röntgen för att få kolla igenom mina röntgenplåtar. Läkaren (om man kan kalla henne det) på vårdcentralen sa att inget var fel, ändå syntes det något mellan skuldrorna "men det var inget att oroa sig över".

Jag fick ryggen tejpad idag och detta ska jag ha kvar i fyra dagar, om det inte börja klia eller göra ont för då ska jag ta bort det. Men änsålänge känns det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0