"Träningsläger"

Denna veckan har börjat i superfart! Jag har en provvecka på Filborna arena nu, Emelie, Marcus och Kevin har också anmält sig för provvecka (Emmy och Paka har träningskort där sedan tidigare) så nu är vi där allihop. Fast mest vi tjejer, vi är totalt  Har redan tränat sex pass på tre dagar och jag är mer motiverad än någonsin. Vill bara träna mer mer mer! Idag träffade jag Emmy kl 12.30 på Filborna och då körde vi 1 timmes kondition - 30 min på crosstrainern och 30 min på cykel (1 mils cyklande blev det), sedan pausade vi ett tag och tränade därefter vattengympa med redskap i 45 min. Efter det passet blev det gymmet igen fast styrketräning denna gång.

Var inte hemma förrän kl 19 ikväll så 6½ timme på Filborna idag blev det. Imorgon väntar pilates kl 9.30 och Wumba kl 19.00 (Zumba i vatten) om vi lyckas få några platser. Det är nämligen fullbokat och endast två stycken drop-in platser och vi är tre stycken som ska gå... Men jag håller tummarna för att någon avbokar!

Nu ska jag fortsätta kolla på Fuskbyggarna och ta mig något gott att äta (nej, inte godis! Frukt!!!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0