Godaste knäckemackorna!

Jag var på hot yoga imorse. Lika skönt som alltid, men fruktansvärt jobbigt! Idag var det 40 grader i salen och den värmen kändes kan jag säga. Men skönt att börja veckan med yoga, så det blir nog ett sådant pass varje måndagmorgon.
Jag gick upp ganska sent idag så jag kunde inte äta någon dunderfrukost innan yogan, utan det fick bli lite fil med müsli och lite banan. När jag kom hem åt jag två knäckemackor och drack en kopp te.

Har fått in rutinen på att göra lite roligare knäckemackor nu och inte bara en ostskiva. Det är 10 gånger godare så här och det tar inte många sekunder extra. Nej nu måste jag äta lunch, dom där knäckena står man inte sig på hela dagen! Lunchen idag blir en kopp te och havregrynsgröt! Äter middag med Kevin ikväll så idag blir det en lättare lunch.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja gör det, men priset jag har nu gäller bara idag så du vet :)



Kram!

2011-11-07 @ 14:14:30
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0