Nordljus

Jag mår sämre! Jäkla skit! Det blir ingen killerweek nästa vecka. Jag måste vila fler dagar så jag vet inte när jag kan börja träna igen. Riktigt trist. Men då är det desto viktigare att jag sköter maten, vilket jag inte riktgt gjort denna vecka! Men mer om utmaningens fjärde vecka i ett annat inlägg!

Jag har suttit inne och kollat runt på Nordljus hemsida. GUD så mycket fint där finns!!!

Husälskare som jag är så vill jag självklart ha detta. Herrejesus så mysigt.

Denna fina tidskriftssamlare hade jag inte tackat nej till. Har massor med tidningar som jag inte vet vart jag ska ha!

Nu ska jag se på ett avsnitt Sons of anarchy med sambon! Han tjatar på mig att lämna datorn så nu ska han få sin vilja igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0