Dags att tömma vardagsrummet!

Jag kommer nog inte blogga så jättemycket de kommande dagarna. Vi ska tömma hela vardagsrummet på grejer nu när Kevin kommer hem. Imorgon kommer målaren och ska måla två väggar i vardagsrummet och även taket. På onsdag kommer förhoppningsvis golvläggaren och lägger nytt golv. Så vi hoppas att vi ska kunna få tillbaka allt på torsdag! Jag har min laptop som jag ska be kevin fixa internet till (vet inte om det går då allt är kopplat från vardagsrummet, men jag ska försöka fixa) så kan jag blogga!

Eftersom alla möbler ska ut från vardagsrummet om ca 1 timme så är det dags att lägga klart det förbannade pusslet!

Har havet kvar nu och det är sååå segt. Sitter och letar formar på pusselbitarna. Men nu när vi kommit så långt och lagt ner så många timmar på pusslet måste vi göra det klart. Så nu ska jag sätta mig och pussla. Håll tummarna för att jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0