Höstutmaningen v 8

Sitter med träningkläder på, hopprepet och yogamattan är framme! Det är dags att köra lite morgonträning. Vad jag ska köra vet jag inte riktigt än... Tänkte köra ordentligt med hopprepet då jag imorse såg att den lilla putmagen har börjat dyka fram igen!!! Armhävningar är något jag måste få in i träningen oftare så det blir nog hopprep varvat med armhävningar och plankan i olika utföranden.

Hade tänkt köra till Pålsjöskog och springa i min mördarbacke, två flugor i en smäll - intervaller och backträning. Men det regnar ute och då vill jag inte springa i den leriga backen med risk att trilla. Så det får bli en annan dag i helgen när det inte regnar. Tills dess blir det inneträning här hemma eftersom mitt träningskort gick ut igår...

Ska testa Jillians meltdown yoga också tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0