Det börjar ljusna...

Jag har hittat en utbildning!!!

Svärmor mailade mig i helgen en utbildning som hon själv varit intresserad av. Den har tidigare inte varit CSN-berättigad utan man har fått bekosta den själv. Men nu finns möjligheten att genom komvux läsa den med CSN. Certifierad stress- och friskvårdsterapeut heter den. Den är på deltid i 6 månader och undervisningen sker både på distans och genom träffar i Malmö.

Jag ska träffa en studievägledare på Lärcentrum på tisdag och då ska jag även söka denna utbildningen. Den startar redan den 3-4 oktober så det är snabba ryck här! Men jag tror detta kan bli perfekt! Jag kanske till och med kan jobba på Puma januari-mars samtidigt som jag pluggar, för att få ihop lite extra pengar!?

Dessutom hade denna utbildningen gett mig en stor merit till hälsocoachutbildningen som jag vill läsa till nästa höst. Hoppas hoppas hoppas jag kommer in!!! Eller ännu mer hoppas jag att det inte är för sent att anmäla sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0