Happy friday

Detta gjorde min dag!
Jag mailade och linjeledaren på hälsocoachutbildningen i Munka Ljungby och frågade bland annat vad han rekommenderar att jag läser för att öka chanserna för mig att komma in på utbildningen. 54 veckor omvårdnadsutbildning på gymnasienivå eller en kurs inom träning&hälsa på högskolenivå. Detta fick jag som svar:

(...)När det gäller val av utbildning så tycker jag att du skall gå efter vad du själv upplever som bäst för dig just nu. Att du vill läsa andra kurser under tiden och gör något som du brinner för visar att du är en person som tar iniativ och att du vill utvecklas trots att du inte kom in på Hälsocoachutbildningen i år. Det tycker jag säger mycket om dig. :)

Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0