Höstutmaningen v 6 - fredag

Har precis kommit hem från Filborna. Har varit och simmat. 40 längder blev det och det tog mig 36 min. Men nu simmar jag inte som dom flesta - sparkar ifrån "väggen" efter varje längd. Jag tar bara ny fart var 10:e längd, då jag också passar på att vila ca 1 minut. Men det var skönt att simma lite! Och bastun efteråt gör ju att det är värt att simma alla dessa längder ;-)

Men min hals är inte helt ok, den kändes värre idag... Så känns den inte bättre imorgon så vågar jag nog inte träna då. Maten sköts helt enligt planerna och jag har inte "fuskat" alls och har inte planer på att göra det heller! Men jag ska erkänna att jag är grymt sugen på något gott...

Jag vet inte om jag inbillar mig, men det känns som att magen har blivit lite mindre denna veckan, den är inte lika svullen som den varit hela semestern. Säkert allt gotte som svällde upp den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0