Lite mått

Ingen bra helg alls på matfronten. Det har inte varit någon ordning överhuvudtaget och inte blivit några regelbundna måltider alls. Och här sitter jag nu och äter godis... Nej det är skärpning som gäller hädanefter! Imorgon börjar ju min killerweek och jag ser faktiskt framemot det. Ska bli skönt att få ordning på allt igen efter semestern!
Tog nya mått idag så det kommer här:

Mått den 18 september 2011

Mage tjockast: 84
cm (- 0,5 cm)
Mage smalast: 67
 cm (Ingen förändring)
Naveln:
 7,5 cm (- 0,5 cm)
Byst: 89,5 cm (- 0,5 cm)
Höger lår: 52,5 cm (- 0,5 cm)
Vänster lår: 52,5 cm (- 0,5 cm)
Höger arm: 25,5 cm (- 0,5 cm)
Vänster arm: 25,5 cm (- 0,5 cm)

VIKT: 57,9 kg (+0,5 kg på tre veckor)

Ja det är ju inte mycket som händer med min kropp just nu. Kanske ska börja ta mått var sjätte vecka istället?! Har nu tittat i kalendern och räknat på det. Jag tar nästa mått om sju veckor. Då är jag halvvägs till måldatumet. På julafton ska jag vara i toppform. Det är 14 veckor kvar så halvvägs kommer mått och sedan kommer nästa när jag är i mål. På julafton eller juldagen. Men fram tills dess så är mitt första mål att ha kommit i hyfsad form när höstutmaningen är slut. 4 veckor kvar och det är full fokus som gäller och godiset ska bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0