Reashopping!

Sportamore har rea just nu, men bara till och med imorgon så skynda fynda!
Jag har länge suktat efter ett par lite finare joggingbyxor från Reebook och såg för några dagar sedan att dom var på rea. Då kunde jag inte stå emot så dom är hemklickade! Dessutom är jag i stort behov av ett par nya träningstights då mina nuvarande är för stora och halkar ner varenda gång jag springer. Så ett par Nike-tights blev det också.


Dessa kommer bli perfekta! Lite för enkla för mig egentligen, men tack vare dragkedjorna i benslutet gick dom hem hos mig! 299:- fick jag ge för dessa.


Och här har vi dom supersnygga joggisarna! 337:- istället för 449:-. Perfekt! Hoppas bara dom sitter lika snyggt på min lilla rumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0