Övning pågår!

Nej, idag tar det emot att överhuvudtaget lämna soffan. Backträning var planen idag eftersom det är fint väder. Men det går inte. Mina ben är totalt slutkörda efter gårdagens löpning. Jag har inte ens ork att ta mig till badhuset för att simma. Det får bli vilodag idag och simning imorgon. Måste ha lite "mjuk" träning nu. Och bastun efter 40 längder lockar, så imorgon ska det simmas!

Idag blir det softa, softa och softa! Har läst en del i en bok jag köpte till min systemkamera. "Bättre bilder med Canon EOS digitala systemkameror". Måste ha lite mer koll på kameran nu inför Egypten så jag har exprimenterat
lite med dom olika inställningarna. Men kan ju erkänna att jag långt ifrån förstår alla begrepp. Gud vad komplicerat det är!


Kommentarer
Postat av: tess

haha ja det har han!! Men kanske efter jul. Vi får se :) Jag sökte även in till hbg men blev reserv 31 så ska prova nästa år igen.

2011-09-01 @ 12:01:44
URL: http://toasts.blogg.se/
Postat av: tess

Jag vet inte, men de har bara intagningar på hösten :( Så vi får se hur jag gör.

2011-09-02 @ 09:09:26
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0