Bananfamiljen

Jag går bananas när jag är nere på torget. Allt är så billigt och jag blir fullkomligt till mig! En liten varning bara. Om ni ska handla där någongång så köp inte deras mango. Eller var noga med att inte ta någon mogen. Jag fick med mig en hem som kändes lagom mogen för att äta ikväll, men den var rutten invändigt... Samma hände sist.
Bananer däremot...




Billiga (10:99:-/kg) och goda! 26 bananer fick följa med hem. När man äter bananpannkaka 1-3 gånger om dagen och har en smoothiegalen sambo går det åt mängder av bananer!

Det var sååå härligt väder när jag kom hem så jag tog på mig träningskläderna och gick ut och gick. Jag hann komma ca 400 m innan det började regna, småhagla och blåsa. Inte lite heller. Jag frös och blev blöt. Men jag har numera en vilja av stål när det kommer till träning. Jag ger mig inte. Efter ca 3,5 km slutade det och det kom en underbar sol igen! 5 km senare var jag hemma.


50 min tog det. Ingen pw här inte. Knäna protesterade så fort jag ökade tempot så det blev bara en vanlig promenad. Men skönt var det!

En liten snutt väntade på mig när jag kom hem.


Han hade bäddat in sig i en (nytvättad) badrumsmatta. Älskade lilla varelse!

Jag saknar faktiskt Kevin som jag bara träffat någon timme idag. Märkligt nog när vi levt PÅ varandra i 5 veckor. Men jag njuter. Äntligen får jag sakna, det är ju bland det härligaste när det gäller kärlek! Man uppskattar varandra så mycket mer när man väl träffas sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0