Bästa starten på lördagen

Efter en vilodag var det dags för Crossfit imorse igen. En dag räckte inte för att återhämta mig. Trippelpassen i torsdags känns fortfarande i kroppen. Men jag masade mig dit, jag vet ju att man aldrig ångrar ett träningspass! Denna veckan har varit en riktig "inte tänka - bara göra"-vecka.

WOD #1:

AMRAP 30 min:

* 10 Pull-ups
* 10 Handrelease push-ups
* 10 Squats (HSPU för mig)
* 10 Dips
* 10 Sit-ups
* 10 Pistol alt. Burpees

7 varv på 20 min, sen rörde Jakob till det och tvingade oss att byta ordning de sista 10 minutrarna och köra allt baklänges och istället räkna reps. 175 reps slutade jag på. Ett fruktansvärt pass. Inte nog med det, det blev en extra-WOD också.

WOD #2:

Stafett med 10 burpees och 10 situps. Laget stod i jägarvila (planka för mig) medan en person gjorde övningen och bytte sedan av till nästa. Första rundan burpees och sedan en runda med sit-ups.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0