Dagens paleo-middag


Laxrester från påskmiddagen i lördags, sötpotatis och sallad med avocado och gurka.

Laxen smakade skit idag. Ett tag trodde jag att jag åt sill och jag ville bara spotta ut den igen. Så det blev inte jättemycket lax för min del.

Jag har nog aldrig ätit så mycket fisk som jag gjort denna veckan som gick. Åt nog fisk 4/7 dagar. Förut kunde det gå mer än en-två månader mellan tillfällena jag åt fisk. Nu ska jag trycka i mig tonfisk några dagar i veckan. Funderar på om man inte kan göra en smoothie med tonfisk i? Lite kokosmjölk borde väl kunna blanda ut den och sedan i med lite annat gott? Det kan ju nästan inte bli värre än vad det redan är när jag får skölja ner den med vatten för att kunna svälja... Tål att funderas på!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Men du... Inte ska du behöva äta det om du tycker att det är så äckligt. Gumman då..

Postat av: Jennie

Prova göra en röra av det istället! Borde ju funka om du bara får äta kokosmjölk? Testa lägg i hackat ägg och rödlök. Kanske lite räkor och paprika?

2012-04-10 @ 00:44:03
URL: http://popidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0