Den vita lådan


En bild utan katt fick jag till. Denna kille är ALLTID där jag är och det är inte lätt att vilseleda honom heller.

Lådan blev riktigt bra, men jag har lite lite ångest över att jag målade över den. Den har varit snygg som blå. Men inte här. Inte till vår stil. Den har stått i garderoben i några månader på grund av den blåa färgen och där vill jag inte ha den.

Hör och häpna, till och med Kevin tyckte den blev fin. Trodde nästan han skämtade med mig när han sa det. Nu ska jag bara göra plats åt den här hemma någonstans. Just nu ligger nästan alla mina hälso- och inredningstidningar där i. Vet inte riktigt vad jag vill ha i den sen. Kommer säkert på en ny idé snart. Och jag ska nog även sandpappra den lite så den ser lite mer sliten ut.

Kommentarer
Postat av: nicole

Gud vad fint tecknad kissen är! Liten leopard ju :)

2012-04-21 @ 18:27:58
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0