Fivefingers och paus i Paleo

Idag blev det inte som jag tänkt mig. Det var Jakob som inte orkade träna som vi bestämt, så jag ändrade min vilodag och vilar idag och kör på gymmet imorgon istället. Kanske lika bra det då jag har lagom ont i min överkropp efter gårdagens dubbelpass. Så imorgon är dagen då jag sätter min första pull-up. Jag är riktigt laddad! Tog mig upp halvvägs två gånger från deadhang igår, så den där första spärren är äntligen borta.

Istället körde vi och fixade dricka och mat tills på fredag då det är grillkväll med lite folk! Jag ska faktiskt pausa Paleo-livet några timmar den kvällen. Det blir vin, cider, chips och bilar. Hela köret blir det! Rent lösgodis ska jag dock inte äta, hur mycket jag än vill, för mitt sockersug måste bort (bilar räknas knappt som godis. Säger vi)!



Tog en sväng inom Väla när vi ändå var på Systemet. Naturkompaniet där uppe har fått in fivefingers nu. Vi var ju bara tvungna att prova. Jag vet nu till 110% att jag SKA ha ett par! Det tog en evighet att få in rätt tå i rätt "fack" men när de väl kom rätt var det en sån härlig frihetskänsla! Så underbart det måste vara att träna i fivefingers! Och svarta blir det för min del, hur mycket jag än gillar rosa. Men nej. Rosa får det bli på träningskläderna istället.

Och ni ser även våra korgar på MAXI. Riktiga Paleo-vagnar?! Vågar knappt säga vad Jakob gjorde med Pringlesröret sen... Trodde aldrig en Paleonörd skulle äta chips en onsdag... Här kommer till och med ett halvt bildbevis.


Hej jag heter Jakob och kör strikt Paleo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0