Godmorgon!

Det tog emot rejält att gå upp när klockan ringde 6.45 idag. Men ska man tvätta så ska man. 4 IKEA-påsar med kläder kan inte dröja fler dagar så det var bara att gå upp. Man ska ju lära sig av sina misstag. Att inte gå och lägga mig så sent. Det blir likt förbannat samma visa varenda kväll... Jag är nog bästa exemplet på att inte lära sig av sina misstag när det gäller ALLT. Hur många gånger har jag inte kört dubbelpass och sen varit död några dagar? Hur många gånger har jag inte trotsat smärtan i mina knän "i hopp om att det ska ge sig"? Hur många gånger har jag inte gått och lagt mig så sent att jag knappt kommer upp på morgonen? Hur många gånger har jag inte skjutit upp allt plugg till sista minuten? Föööör många gånger. Skärpning på mig själv nu!

Världens bästa frukost nu! Bananpannkaka såklart! Igår åt jag 3 stycken. Fantastiskt goda!


Också en grapefrukt, två mackor med banan och en stor kopp grönt te! Grapefrukten är förörvrigt svinbillig på torget. Köpte två st och betalade 5 kr! Lite mindre än Maxi's men helt klart värt det. 1 på Maxi kostar 10,90:-..

Nu ska jag turboäta och sen ner och hänga upp tvätten och sticka iväg och träna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0