Min söndagkväll



Så här ser min kväll ut. Jag unnar mig choklad och sorbé idag igen. Ibland får man lyxa till det.
Bananpannkaka med bär och kokos samt jordgubbar är mina nya favoriter. Kan äta mängder, gärna flera gånger om dagen. Pannkakan har utan tvekan ersatt min havregrynsgröt. Den är till och med bättre! Trodde jag aldrig för två veckor sedan.

Denna vilodag var välbehövlig. Har inte haft en enda plan för dagen, har bara gjort precis vad jag känt för. Vilket har inneburit mycket städning. Så blir det när jag väl börjar. Jag. Kan. Inte. Sluta! 
Inte ens en promenad har jag "hunnit" med. Det får jag ta imorgonkväll istället.

Har suttit och suktat efter lägenheter på Hemnet och hittade min dröm. Den finns här i stan dessutom.








Bilder lånade från Hemnet.

EN HELT FANTASTISK LÄGENHET! Jag dregglar och vill bara flytta in på direkten! Bjälkar och gamla trägolv. Kan det bli bättre? (En tegelvägg, men den kan jag leva utan om jag får både bjälkar och knarrande trägolv).

Nu är det dags för Bingolotto. Vinner jag några miljoner idag så är det jag som är med i budgivningen på denna lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0