Nytt körkort

Har en lång skoldag framför mig. 9-16. Trötta mig! Men genomgångar på cellen, vävnader och cancer kan nog bli intressant. Lite Paleo-mat på det och jag ska nog hålla ut hela dagen lång.

Kevin är tillbaks på jobb. Jag körde honom 6.30 imorse. Känns ovanligt att vara ensam hemma på morgonen, men SÅ skönt! Härliga egentid. Och ikväll ska han på HIF med sin pappa och bror så då ska jag tanka ännu mer egentid. Det är ju för bra för att vara sant!

Nej nu ska jag snart köra till skolan. Ska inom posten och hämta mitt körkort innan jag börjar, tänkte jag. Jag som (nästan) alltid har koll på mina grejer har tappat mitt körtkort. Och jag som aldrig får tummen ur röven har dragit ut på att fixa ett nytt. Men nu så, två-tre månader senare fick jag en avi om att det är klart! Nu kan jag snart köra bil utan att få hjärtstillestånd så fort jag ser en polis. Tror nämligen det hade blivit böter med vanlig ID-handling!?


Har man inga "riktiga" barn att visa bilder på så får min hårige son synas istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0