Prostatacancer

Har en hårig kille som slickar mig på ryggen just nu... Denna katt har märkliga saker för sig, minst sagt!

Det blev inte en så lång dag i skolan. 14.50 var vi klara (tillräckligt lång enligt mig). Grupparbete om olika cancerformer har varit dagens uppgift. Imorgon ska det redovisas. Prostatacancer hade jag och min grupp. Ska läsa på lite mer om det idag så jag är expert imorgon!

Första dagen på månader som jag ätit lunch i skolan. Det kräver planering så man får i sig vettig lunch. Det blev riktigt bra tack vare mitt storkok igårkväll. Fiskgryta och broccoli till det. Nu när jag kom hem slängde jag i mig detta:


Ett äpple, en macka med ägg och ett glas vatten. Recept på brödet kommer senare idag!

Nu ska jag cykla ner till torget och handla frukt! Finns bara några kiwis kvar här hemma så det måste fyllas på om jag ska överleva denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Håkan Florin

Vill du läsa mer om prostatacancer?

På min blogg hakanflorin.blogg.se Finns min resa om prostatacancer.

Prostatalös

Håkan Florin

2012-04-17 @ 09:17:32
URL: http://hakanflorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0