En dag i Crossfitboxen

Idag kördes de första WOD'arna i boxen. Träning blandat med målning och bara häng! En helt underbar eftermiddag med många timmar med härliga människor har jag haft.

  Johan rollar väggen och gör squats samtidigt. Mannen kan inte låta bli att träna!



              


Hela 3 WOD's blev det idag och jag var inte med på en enda. Det kröp lite i kroppen, men fy vad skönt att bara titta på och se vad jag genomlider flera dagar i veckan. En vilodag tog jag idag efter 4 träningsdagar på raken. Men jag övade double unders (video) tills jag höll på att slänga hopprepet i väggen. Men jag fixade mina första idag!!! 2 double unders på rad fick jag ihop som mest och 8 med flera "singelhopp" emellan. Nu är det nöta, nöta, nöta som gäller!

Tog en pw på 5,6 km nu ikväll också, såååå välbehövligt! Med bra musik och lite ilska i kroppen hade jag kunnat gå i flera dygn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0