Fancy



Jag har fått dille på appen "fancy". Massor med fina bilder på allt möjligt! Dom där efterrättsglasen skojar man ju inte bort. Det vattnas i munnen på mig... Hur ska jag kunna hålla ut tills på lördag, helst söndag, innan jag får choklad? Tur jag har min kesella!

Jag vaknade med lite lite ont i halsen idag. Känner mig bra nu, men överväger om jag vågar chansa på att träna Crossfit ikväll... Jag är ju så pepp! Men jag avvaktar tills ikväll och ser hur jag känner.

Arbetsledaren från Metro ringde nyss och frågade om jag ville jobba på en sampling på lördag kl 12-15. Självklart tackade jag ja. Måste ju dryga ut mitt studiemedel nu när det dras av 460 spänn i månaden. Och tre timmar förlorar jag inget på!

Nu ska jag slänga mig i soffan igen och kolla på Efter tio!

* UPDATE: Det är till och med 496 kr CSN drar av varje månad fram till juli... Hela mobilräkningen nästan... Så surt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0