Full rulle!

Detta blir en stressig dag! Ska vara nere i stan och jobba för BackUp event kl 12-15 och sedan ska jag vara i Ramlösa för Crossfitfest kl 16 så det blir inte mycket tid över till slappe idag. Så tyvärr blir detta det första och enda inlägget för idag.

Har precis ätit en brakfruksot med nybakade frukostbullar, havregrynsgröt, grapefrukt och grönt te. Jammi! Nu är jag laddad för dagen. Kommer bli svårt att få in lunch idag. Får ta med mig en banan i fickan och slänga i mig lite kesella vid kl 15 när jag kommer hem.



Bullarna jag bakar ska kalljäsa i kylen över natten så vid 00.30 igår ställde jag mig och fixade degen. Som vanligt var den minsta i familjen nyfiken och skulle nästan hoppa ner i skålen.

Crossfitfest var det ja! Sara kom med idén att träffas utanför träningen också. Men vi älskar ju Crossfit så idag ska vi först köra en WOD tillsammans och sedan blir det bastu, vin och öl och sedan middag och en trevlig kväll! Jag ska dock vara nykter idag, annars kan jag inte ta mig dit. Dessutom ska jag träna CF imorgonbitti kl 10 också så bakfylla får det bli någon annan gång!

På tal om vår lille familjemedlem så var han idag halvvägs ut på fönsterbläcket ( vi bor på tredje våningen!!!) när jag kommer in i sovrummet. Jag SPRINGER bort till fönstret och drar in honom. Han har tryckt sig igenom springan trots att vi gjort den hyfsat liten. Mitt hjärta trillade nästan ut.

Och den lille är alltid där vi är så när jag för ett tag sedan inte såg honom någonstans i vardagsrummet där vi är så gick jag och letade.

En liten tass stack ut från täcket. Där inne låg han och gömde sig. Lille snutte!



Nu måste jag gå och göra mig iordning så jag hinner ner till stan i tid! Vi hörs igen imorgon. Ha en mysig lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej,

Tack för en fin blogg.

Är du intresserad av att skriva ett blogginlägg om social fobi som vi sedan publicerar på vår sida www.fobikliniken.se?

Vi kommer under mars låta personer som lider av social fobi gästblogga genom att skriva ett inlägg var, om deras tankar, känslor och livshistorier gällande social fobi. Nu frågar vi om du är intresserad av att skriva ett inlägg?

I så fall maila oss.

2012-02-25 @ 16:51:15
URL: http://www.fobikliniken.se
Postat av: Sofia - ett bättre du

Vilken söt liten kissemiss på bilderna och vilken tur att det gick bra! Inspirerande crossfit blogg du har förresten.

2012-02-27 @ 15:07:56
URL: http://ettbattredu.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0