Ljuskvistarna

Nu är hela lägenheten nystädad! Avdammat, dammsugat och nytorkade golv i alla rum och toaletten och köket är städat. SÅ skönt. Nu kan jag ha helg och njuuuta utan att behöva se smulor och skit överallt. Flyttade även runt "dom där" kvistarna som fått vandra runt överallt. Vår kära lille son älskar dessa och leker mer än gärna med alla kvistar. Nu har den stått bredvid tvn ett tag och Jack sätter sig bakom tvn och leker med dom och jag fyar och skäller, men han förstår inte riktigt så jag fick nog. Nu får dom stå i hallen!



Vi har inte mer än taklampan som ljuskälla i hallen (jo värmeljus men dom tänder jag inte varje dag) så det blev perfekt att ha dom där. Dom har stått där innan men av någon anledning ville jag ha in dom i vardagsrummet, men Jacks klätterställning har tagit den platsen så nu finns det ingen plats kvar för kvistarna.

Nu ska jag väcka min trötta älskling och åka till Maxi och handla. JIPPI! Fattiga veckan är över och äntligen "får" vi ta nya matpengar. Lyckan är total, och dessutom är det fredag. Kan det bli bättre? Nej, tror inte det!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo märkligt nog så stämmer det :) Kallas private labels. Visst är det gött när man känner att man tjänar sjukt mycket på att bara köpa ett lite sämre märke men med exakt samma innehåll? Underbart! :D



Jag trivs hur bra som helst! Ska alltid jobba på livsmedelsföretag så att man får gratis mat ;) Haha. Men lite har jag köpt själv till hon jag bor med :)



Jag har varit där i 4 veckor nu, och har 6 kvar! Trivs du med plugget?

2012-02-10 @ 20:42:06
URL: http://popidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0