Bla bla bla

Jag är så trött så trött, eller mer utmattad. Och min rygg är katastrofdålig... Gårdagens pullups hjälpte inte den att bli bättre heller. Har sådan fruktansvärd träningsvärk blandat med min vanliga smärta så jag lider varenda minut. Längtar SÅ tills på fredag då jag har tid hos min sjukgymnast igen. Så här ont har jag inte haft sedan jag fick bryta upp på Åhléns för mer än ett år sedan så att jobba idag var inte det mest smärtfria kan jag säga.

En dag utan iPhone har varit dödens. Jag hade sån abstinens när jag kom hem. Jag blir knäpp av att inte kunna göra ett smack med den gamla Ericssonen. Kan inte kolla mail, tradera (som jag är beroende av just nu), facebook, bloglovin osv.

Crossfit kl 18 och jag dör lite halvt av tanken att behöva släpa mig iväg från soffan. Det blir jobbigt, så jag tar bilen idag, 1,5 km. Skäms gör jag lite grann, men jag skyller på lathet och att det är mörkt när jag ska cykla hem. På tal om icke lathet så blev det nästan 3 mils cyklande tors-sön förra veckan pga min billöshet. Tänk så många mil jag hade cyklat i månaden om vi inte hade haft bil... För en buss hade jag aldrig satt mig på. Då cyklar jag hellre. Finns inget värre än kollektivtrafik, dyrt och jävligt rent ut sagt. Det är nästan billigare att köra bil än att ta tåg och buss så jag tänker inte bidra när priserna bara höjs hela tiden, ska de hålla på med sånt trams så kan de glömma att jag åker kollektivt. Inte ska det vara billigare att köra bil till Malmö än att ta tåget? Sjukt är vad det är!

Nu ska jag läsa vidare på bloglovin, har 36 olästa blogginlägg så nu ska jag sätta fart så jag kan lägga mig och vila sen. PS. Det kommer nog bli dåligt med bilder nu när jag inte har min iPhone så ni vet. Har inte ens en datorkabel till lånetelefonen och kameran är ju från 1800-talet så man ser bara pixlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0