Inredningsdrömmar

Hittade världens mysigaste webbshop tack vare att Ella hade länkat dit. Jag önskar bara att jag haft mer pengar att lägga på inredning och allra helst en vindsvåning att inreda med detta!




Waaah! Jag dör. Ge mig allt! Har totalt snöat in på "ruffig" inredning med vit panel, tegelväggar i beiga toner, bjälkar i vitt eller mörkt trä, linnetyger, gamla äpplelådor, zink, fårskinn, renskinnsfällar, vit rotting osv. Blandat med nytt såklart, annars hade jag inte fått med mig Kevin. Det fattas nu bara en nedgången vindsvåning som vi kan totalrenovera och få precis som vi vill! Det kommer, det kommer.






Kommentarer
Postat av: Sofia - ett bättre du

Men vad fina grejer då!! Vill ha allt, typ :). Helt min stil.

2012-03-11 @ 19:38:30
URL: http://ettbattredu.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0