Kattbus och sängköp

En dags praktik kvar sedan är jag ledig i en dag sedan på´t igen i tre dagar sedan har fyra veckor gått och det är tillbaka till skolan som gäller! Ångest är bara förnamnet. Jag trivs oförskämt bra med alla jag jobbar med och konstigt nog arbetsuppgifterna också. Det roligaste är att den ena dagen inte är den andra lik, man vet aldrig vad som händer. Men jag ska tillbaka dit i sommar igen, tack och lov!

Det blev ett sängköp igår! Om 1-2 veckor har vi äntligen en ny säng. En antracitgrå kontinentalsäng blev det till slut. Hoppas min rygg kan må bättre sen. Då har jag bannemej gjort allt för att den ska bli bra - tränat upp styrkan i den, köpt nya träningsskor och köpt ny säng. Mer ska väl ändå inte behövas, kan jag tycka.

Igår fick Jack träffa Sara och Simons katt. Han är en riktig buse och tar för sig ordentligt och attackerade henne flera gånger. Laddade och hoppade sedan rakt på henne och omringde hennes hals med sina tassar. Av någon anledning tog jag bara två bilder igår?! Och självklart missade jag att fånga deras lekar och attacker på bild.


Jack och Donna

Nu ska jag göra mig iordning, ska dra med Kevin till Väla! Sedan är det lördagsmys deluxe ikväll. Pizza var tanken men jag är faktiskt inte sugen på det. Marrängswiss däremot, det hade inte suttit fel. Har ätit något onyttigt varenda dag denna veckan... Det är en engångs förteelse och händer inte på MÅNGA veckor till kan jag säga. Men denna helgen fortsätter jag att "lyxa" till det, sedan är det back to normal på måndag! Hårdträning och massor av WOD's ska hinnas med nästa vecka, även några pass jag gjorde i början på februari ska testas tänkte jag. Se om jag har förbättrats. Göra mig iordning var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0