Lediga fredag!

Enda lediga dagen denna veckan. Passade på att ta en rejäl sovmorgon med snoozing var 9e minut från kl 7.30 (ja, jag trodde jag skulle vilja gå upp då) till kl 11. Förstår inte varför jag inte ställer om klockan istället för att bli väckt var 9e minut... Skönt var det i alla fall efter att ha gått upp senast kl 6 tre dagar i rad nu. Jack tog också en rejäl sovmorgon. Han går inte upp utan mig så han har legat under täcket vid mina ben och sen kom han upp till mig och slickade mig på näsan och gosade in sig i min famn. Mysigaste katten någonsin!

Ledig dag innebär ganska mycket fix. Löpning ska hinnas med idag. 40 min. Följer min löparcoach's tips och råd för att lyckas med mina mål till Springtime. Men en sen frukost betyder att jag inte kan bege mig ut förrän 1½-2 timmar senare, så nu snart ska jag göra mig redo. Sedan måste jag handla mer kesella, 3 kg har tagit slut på mindre än en vecka... Sjukt. Behöver nog inte säga att jag är kesellamissbrukare. Så Lidl (Hatar den affären men deras kesellapris älskar jag) måste jag ta mig till på CYKEL. Har aldrig cyklat dit... Det är ju säkert hela 3 km. Vardagsmotion är verkligen inte min grej, avskyr det. 

Åhléns måste jag till och köpa doftpåsar och doftolja. Ska nämligen vädra ut hela garderoben idag. Det luktar så innestängt och vi kan inte ha den öppen heller för den lille hårige mannen klättrar i mina klänningar då så nu ska allt vädras ut och kläderna ska hängas ut på balkongen ett tag och doftpåsar ska in!

Och sist men inte minst måste jag till Apoteket. Skulle egentligen behöva gå ner till Telenor också, min högtalare på iphonen funkar inte IGEN. Den lägger av med jämna mellanrum, så högtalare eller headset är de enda alternativen. Men jag kan ju inte springa utan musik så jag väntar med att lämna in den. Kanske imorgon... Måste göras innan den 8 mars för då går garantin ut.







Finaste killen! Börjar bli riktigt stor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0