Motivationsdipp

Wie, nu tar jag en korthelg! Ledig imorgon, sedan på det på onsdag igen men en ledig helg väntar. Hade planerat att träna idag men jag hoppar det. Jag har ingen ork överhuvudtaget. Kanske blir en pw ikväll.

Kevin var på akuten imorse för att fixa med nyckelbenet. Det blir operation och 6 veckors sjukskrivning... Tur jag jobbar nu i tre veckor till annars hade vi gått varandra på nerverna. Tycker faktiskt synd om honom. Det är nyckelbenet på höger sida som är brutet och han är högerhänt. Men dator kan han spela, så nu har jag en nörd här hemma som spelar WOW.... Ingen kommentar.

Jag är fortfarande urusel med maten. Imorse hann jag få i mig gröt och knäckebröd tack och lov. Men dagens lunch blev fil med risentas bland-müsli, en kopp grönt te och en....



Ja, jag var tvungen. Det luktade toast i hela lägenheten när jag kom hem och har man ingen ork eller lust att laga någon lunch (har ingenting hemma heller för den delen) så får det blir så här. Det är kasst. Ingen träning heller. Nej, motivationen är inte på topp. Är inne i en liten svacka så just nu känner jag bara för att slappa och inte träna ett dugg... Men så får det inte bli. Crossfit imorgon, sedan är det träning varenda dag denna veckan, kanske vila till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0