Aktiv vila

Denna dagen har blivit helt knas. Vaknade inte förrän kl 12 (!) och då av att Kevin väckte mig... När hände det senast? Det innebar en frukost när jag egentligen skulle ätit lunch.. Så denna dagen har blivit konstig matmässigt, men jag har ändå ätit var tredje timme. Så det gick väl rätt bra ändå! Mellanmål har det dock inte hunnits med. Då hade jag inte gjort något annat än ätit.

Jag har gått och plockat och fixat i princip hela dagen. Fotat kläder som ska ut på Tradera, tagit ner lite sommarkläder osv. Bara storstädning kvar, men det tar jag imorgon för nu är det fredagsmys med film.

Tänkte bara att ni skulle få se hur jag äter numera när jag ska slimma till kroppen lite. Om jag ligger på för mycket kalorier och tänker helt åt pipsvängen återstår att se... Jag äter mig mätt i varje fall. Behagligt mätt.


Dagens lunch


Dagens middag

Och min efterlängtade kesella. Det känns faktiskt redan bättre trots att jag bara åt den igår och en klick till middagen idag. Det var nog rätt beslut att införa den som mellanmål och kvällis.

Vilodag var det idag ja. Jag var inte ett dugg sugen på att träna idag, 4 dagar på raken var tillräckligt. Så en välbehövlig vilodag blev det. Men en ren vilodag skulle det inte bli. Powerwalk skulle klämmas in och jag var verkligen inte alls sugen på det. Det har dessutom varit världens tråkigaste väder och regnet har varit på väg många gånger. Men det är bara att göra det.



En snabb runda blev det. Gick så snabbt att benen ville börja springa flera gånger. Och som vanligt var det så härligt att komma ut och ännu härligare efteråt. Man ångrar aldrig en pw. Inte ett träningspass heller för den delen.

Men vädret var kasst. Trodde jag skulle komma hem dyngblöt. Men jag klarade mig.


Barnens skog

Nu har jag en otålig Kevin som tjatar hål i huvudet på mig "är du klar snart?". New years eve ska vi se. Hoppas den är bra. Jag är extremt kräsen när det gäller filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0