Bevis!

Jag blir mer och mer övertygad om att chippet på Springtime visat fel tid. 1:01:26 är omöjligt om jag ska lita på allt detta.


Jag startar min runkeeper 15:03, samtidigt som startskottet går.


Jag ringer Kevin kl 16:02 och då var det alltså 59 min sedan jag sprang och enligt chippet var jag inte ens i mål då.


Jag smsar Jakob 16:03 och då har det alltså gått exakt 1 timme sedan jag startade. Då hade jag 1:26 kvar till mål enligt chippets tid...

Dessutom sa mamma att när jag ringde Kevin hörde hon mannen i högtalaren säga "Ni som startade 15:03 är inne på under timmen". Alltså stämmer inte chippet. Jag går på min runkeeper tid!


Kommentarer
Postat av: ♥ TUMADRE - ensamstående mamma till två ♥

Haha, eller hur? :-D Det där filmade jag igår. Ikväll gjorde hon 5 godkända pull-ups på raken. Helt klart min inspiration!



Och du, milen under timmen! Grattis till det! :-)

2012-05-09 @ 20:51:19
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0