Bla bla bla

Lika fantastiskt väder idag innebär noll tid för bloggande. Jag kan inte blogga från mobilen annars hade det varit desto livligare här inne kan jag lova. Blogg.se's app är den sämsta någonsin. Antingen blir det bildlösa inlägg med enbart text eller så blir det bild utan text. Både och går inte. Riktigt kasst.

Har tillbringat dagen fram till lunch på praktiken och sedan flög jag rakt ut på balkongen i bikini för att bättra på brännan. Sen Väla, Maxi och nu sitter jag och laddar för löpning. Ja hur det ska gå i denna värmen vet jag inte. Kommer nog avlida lite.


Åt nyss en skitgod "smootihe". För tjock för att drickas men riktigt god att äta med sked. 2 ägg, blandade bär, ½ morot, lite vaniljsocker, vatten och kokos.

Också lite pumpakärnor vid sidan om. Nu ska jag byta om och göra mig redo att möta upp Snez kvart över!

Kommentarer
Postat av: SysterMalin

Oj vilken spännande smoothie! Är galen i det, får testa denna nästa gång!

2012-05-23 @ 20:51:20
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Snez

Vad yrar du om? Jag uppdaterar från mobilen typ hela tiden, haha. Funkar hur bra som helst :)

2012-05-23 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0