Hemmahäng

Mår faktiskt mycket bättre. Har legat i soffan och kollat film/vilat/sovit om vartannat till kl 15 idag och det behövdes kan jag säga. Har varit lite väl mycket på sistone och alldeles för lite sömn. 7 timmar klarar jag mig inte på. Särskilt inte när jag dessutom är sjuk.

Min lille bebbe har varit riktigt kelen idag och legat under filten mellan mina ben när jag kollat film.



Vid kl 16 ville Kevin en sväng inom Väla för att göra Andy sällskap som skulle handla nya fotbollsskor. Jag hängde med.
Kevin köpte världens godaste glass. Mjukglass med chokladsås och polkaströssel. Men jag får ju inte äta mjukglass som jag var SÅ sugen på. Sorbé får jag nöja mig med. "Inga kortköp under 30 kr". Jag hade inga kontanter så det fick bli 3 sorbékulor för 30 kr.


Hallon, svart-vinbär och kaktus-citron. Hallon var den enda goda. De andra två var inte alls goda så jag åt hallonkulan och halva kaktus. Resten åkte i soptunnan.

Och en sväng inom Maxi på vägen hem för att fylla på så vi klarar oss en vecka till. Skönt med lite mat så man slipper rensa rubbet för att få ihop till en middag. Men det tråkiga är att jag inte har någon matlust whatsoever. Inte ens bananpannkaka är jag sugen på... Får se vad jag kan få i mig.

Ikväll blir det bara soffhäng med Kevin. Två filmer ska vi se "Hamilton - i nationens intresse" och "I bought a zoo". Till det äter Kevin ostbågar och jag äter jordgubbar. Så härligt att jag äntligen kommit ur mitt godisbegär när det är helg. För mig är jordgubbar (vindruvor och mango också) mörk choklad och sorbé mitt nya godis. Lite ostbågar hade jag gärna ätit. Men nej. Jag nöjer mig med mitt!

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Var köpte ni glassen? Kan tipsa om tasty house glass, supergod!

2012-05-06 @ 10:49:22
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0