Inga rutiner

Jag klarade hela dagen i skolan! Med en genomtäppt och rinnande näsa och ca 35 (jag skojar inte!) nysningar. Har nog aldrig nyst så mycket i hela mitt liv som jag gjort idag. Men jag älskar att nysa så jag har njutit (lite). Det gjorde nog inte mina klasskompisar som fick höra på detta elände stup i kvarten. Just nu mår jag bättre och snuvan är nästan borta *peppar peppar* men smärtan i bröstet jag hade när jag hostade har kommit tillbaka och känns bra mycket värre.

Gick till Coop nu ikväll för att köpa mer ingefära. Också hamnar jag här...


Här ville jag bara ta hela hyllan med mig hem.

När jag är sjuk blir maten lidande. Jag kommer helt ur rutiner när jag inte tränar och det går alldeles för många timmar mellan målen och då kommer sötsuget. Såklart. Det vet jag ju, men jag har ingen ork eller motivation att göra något åt det just nu...

Men självklart fick inget följa med hem. Bara en ingefära (medan Kevin köpte glass...).


Om man vill springa milen får man lida. Riktigt ordentligt.

Pressade 4 vitlöksklyftor och åt med en gaffel. Jag fick bara ner ca 3 sedan gick det inte ner mer. Fruktansvärt är bara förnamnet och magknip fick jag också efteråt. Och en kopp med massor av ingefära är uppdrucken (där ligger mer i botten) så nu är hela min mun bedövad. Jag hoppas bannemej att jag vaknar friskare imorgon! Håll alla tummar.

Den där Springtime-rundan närmar sig med stormsteg och jag SKA springa!!! Så snälla Gud, läs detta du också och gör mig frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0