Stackars mig

Har haft en jobbig natt. Min förkylning vill inte ge med sig. Hostan som gör ont i bröstet och halsontet är nästan borta. Istället har jag fått en grymt snorig näsa och på gränsen till feber. Känns ju bra detta... Skulle behöva vara hemma från skolan och vila idag, men det är sista dagen innan praktik. Och dessutom en 9-15 dag där vi ska ha genomgång på hela kroppens nervsystem så det kan jag inte missa. Men jag tvekar på om jag kommer orka hela dagen. Orkade knappt göra frukost... Jag håller ut så länge jag orkar och lägger mig på soffan direkt när jag kommer hem!

Jag börjar bli orolig att jag inte kan delta i Springtime. Pratade igår med en som är med i löpargruppen och han sa att sålänge jag inte har ont i halsen så ska det inte vara någon fara (och feber förstås). Har jag ont i halsen så får jag absolut inte springa. Så nu ska jag göra allt för att febern ska gå ner helt till normal kroppstemperatur och knarka ännu mer vitlök och ingefära.

Ja, jag tycker faktiskt synd om mig. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Trist!! Men vila allt du kan så går det säkert över, jag var också dålig precis innan jag sprang i januari men det gick bra till slut, med vila innan! Skriver mer en annan dag, kaoset styr mitt liv och idag blev det kanelbullar till frukost.... Kramar och lycka till på loppet!!!

2012-05-03 @ 09:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0