Älskade frukt...

Det blev en mindre pw idag. 3 km bara. Måste lyssna på kroppen för jag ska orka träna också och inte bara gå långa pw's. Men 1 mil pw på mina vilodagar är inte fyskam. Och helt fantastiskt fint har det blivit i Pålsjö nu också.



Hann se sista halvtimmen av dagens CF-pass. Höll mig vid löparna. Fyfan vilket pass de fick stå ut med idag. Tror jag gjorde rätt val i att vila även om jag blev sjukt sugen när jag satt och titta på.



4 varv av:

430 m löpning
40 Ssquats
30 Push-ups
20 Burpees
1 min vila

Idag har jag fightats med världens sug efter något gott. Inte godis, utan en frukt eller allra helst en bananpannkaka! Det känns verkligen att jag ställt om helt med kosten nu i 3 dagar. Det är skitjobbigt psykiskt men min kropp mår bra. Det är frukten jag saknar. Något otroligt mycket.

Det bästa är att jag redan ser och känner skillnad på kroppen. Antar att jag hade samlat på mig massor av vätska för jag är inte alls lika svälld som jag var för några dagar sedan. Skönt!

Jag har sett fram emot varje middag utom dagens. Den fasar jag för. Lax och spenat. Jag tycker inte det är äckligt men det är det sista jag är sugen på nu. Tänk tanken. Bananpannkaka vs lax och spenat. Men nu blir det ingen bananpannkaka förrän imorgonbitti så det är bara att lägga ner den tanken. Däremot tror jag faktiskt att jag unnar mig lite mörk choklad ikväll. Är riktigt sugen på det och det ger mig inget dåligt samvete så det kan jag njuta av.

Nu ska jag laga den där laxen så jag blir av med den och sen dammsuga lite snabbt innan det blir soffläge resten av kvällen. Ingen storstädning idag heller men dammsugas måste det göras annars kan jag inte slappna av ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0